El passat divendres, 19 de juny, vam acomiadar el curs 2025-2026. I quina millora manera de fer-ho que participant a la gimcana de final de curs. Vam gaudir tota l'escola conjuntament de diferents jocs lúdics, on tots i totes ens ho vam passar d'allò més bé!
BON ESTIU!!!
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada